...
تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | نویسنده : شیما

تنها فایده ای که زاویه پرتاب تو فیزیک داشت

این بود که تو

Angry birds

تبدیل ب ابر قدرت شدم

.

.

.

این همه پولی که دادم روزنامه خریدم تا کار پیدا کنم اگه جمع کرده بودم الان برج العربی رو خریده بودم !

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یه ضرب المثل چینی هم داشم که افتاد شکست متاسفاته :|

.

.

.

انقدر تبلیغ کِــــرِم حلزون رو پخش کردن که آدم هر وقت حلزون می بینه دوست داره بره یه امضا ازش بگیره

.

.

.

.

.

.

.

.

جک خنده دار

الان تو اخبار میگه ۳۴۰۰۰ نفر تو امریکا خودشون نمیدونن ایدز دارن :|

یارو خودش نمیدونه تو از کجا میدونی؟ :|

.

.

.

.

.

طرف می ره خواستگاری واسه پسرش. پدر عروس می گه:

آقازاده دانشگام میرن؟ طرف می گه: مسافر گیرش بیاد چرا که نه

.

.

.

 

آخرین خبر :

ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺕ غضنفر ، ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎﺭﺵ پله ﻫﺎﻱ پله ﺑﺮﻗﻲ ، ﺑﻲ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻣﺎﻧﺪ

 

 

کبوتر اولی : بق بق بقووو

کبوتر دومی : بق بق بقووو؟؟؟؟

کبوتر اولی : پ ن پ قوقولی قوقو !

 

 

معلم: ۱۰ تا سیب داریم من ۹ تاشو میخورم، چند تا سیب میمونه؟

بچه: همون یکی رو هم وردار بخور بدبخت سیب نخورده

 

 

 

خخخخخخخخخخخخ چیست؟

تیکاف غضنفر به مدت ۱۰ ثانیه قبل از تف کردن

 

 

غضنفر اینا از قرنها پیش با فناوری نانو آشنا بودند !

نانو خیار ، نانو گوجه ، نانو رب ، نانو هندوانه

نانو خربزه ، نانو ماست ، نانو آبدوغ ، نانو بادمجان !

و همچنان پیشرفت ادامه دارد

 

 

 

صدا و سیما در طی اقدامی مسرت بخش تصمیم به تاسیس بیست و یکمین

 

شبکه خود با عنوان “شبکه حلزون” گرفت.

این شبکه به منظور افزایش الانتویین و کلاژن و همچنین

کاهش خجالت از پوست به صورت بیست و چهار ساعته

اقدام به پخش تبلیغات “کرم حلزون” خواهد کرد

 

 

 

زنگ زدم مدرسان شریف!!

گفت : بله ، بفرمایید

گفتم : مدرسان شریف :|

گفت : بله ، درسته امرتونو بگید

گفتم : مدرسان شریف :|

گفت : مسخره کردین؟:/

گفتم : مدرسان شریف.

گفت دیگه مزاحم نشید :|

گفتم : مدرسان شریف :))

حقشونه کصااافطاااا یکم بفهمن ما چی میکشیم

 

 

می دونین چرا برزیل دانشمند نداره؟پس متن زیر رو بخون ملتفت می شی!

+لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا..
-حاضر
+ادسن آرانتس دنا سمنتو
-حاضر
+مانوئل فرانسیسکو دوس سانتوز
+مانوئل فرانسیسکو دوس سانتوز…؟!!
-آقا مانوئل فرانسیسکو دوس سانتوز نیومده غایبه
+آنتونیو دی اولیورا فیلهو
-حاضر
+رونالدو ده آسیس موریرا
-حاضر

زینگ زینگ!

خب بچه های زنگ خورد بقیه حاضر غایبی رو جلسه بعد می پرسم!

تا معلم بیاد حاضر غایبی کنه زنگ خورده دیگه به درسی که نمیرسه

 

 

 

گاو اولی : ماااااااااااااااا

 

گاو دومی : مااااااااااااا؟؟؟؟؟

گاو اولی : پَ نــه پَ اونا

 

 

 

 

 

 

حیف نون داشته دستای خرشو با اره میبریده،

 

بهش میگن چیکار میکنی بدبختو ؟؟!!

 

میگه به شما چه مال خودمه میخوام کانگوروش کنم !!!

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

غضنفر تو ژاپن راننده ی تاکسی میشه

 

هرکی براش دست بلند میکنه میگه شوخی نکن دیگه

تورو الان رسوندم




اسلایدر